Mycket spännande saker på G

Ja, vi har ganska mycket i våra huvuden just nu. Vi ska ju snart flytta till huset bland annat. Där är det mycket projekt som ska göras. Ja, inte allt på samma gång men vad/var ska man börja! Så mycket roligt. Som vi har längtat och som vi längtar! Det kommer bli så bra. Känns som så iaf! Huset ligger perfekt och några gamla barndomsdrömmar kommer förmodligen slå in. Eller ja, många har ju redan slagit in men fler lär det bli. Har alltid drömt om att få bo på en liten gård där jag kan få ha lite djur av olika slag. Bland annat höns och häst! Nu har vi både stall (mycket gammalt dock) och åker! Häst dröjer nog ett tag men höns blir det nog till våren. Sen får vi se om det dyker upp fler djur på gården!:) Walter kommer nog störttrivas tror jag. Och vi med! Vi var och kikade där för någon dag sedan och Wilma njöt till fullo när hon såg fåren som gick runt. Jag har fått en liten mini me, djurälskare:) hon kanske önskar sig en häst redan om ett år;) vem vet! Martin har börjat jobba och jag och Wilma är ensamma nu. Bara vi tid. Är rätt trevligt det med. Även om det har varit kanon när martin haft semester och man haft lite ångest då de ska börja jobba. Men dagen idag har flutit på bra. Varmt och skönt ute. Nu ska ja passa på att läsa lite bok medan skruttan sover! :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

ÅÅh, fantastiskt det låter!!! :)

2012-08-06 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0