från mage till rygg

idag hände det, hon vände sig från mage till rygg. Helt oväntat sådär bara. Jag och Martin satt och pratade med varndra på golvet bredvid Wilma och så sa vi att hon är bra när nu att  vända sig. Jag reser mig upp för att hämta filmkameran och vipps så vänder hon på sig. eftersom att vi ville ha de på film så vände vi tillbaka henne och hämta filmkameran och så gjorde hon om processen. Hon är sååå duktig min lilla tjej. Ja, jag är stolt! Vad spelar det då för roll att riset kokade över i samma veva:) De händer grejer varje dag känns det som, hon bara växer och växer!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Aw :D

2012-02-12 @ 16:32:15
Postat av: Bella

Det blir nog en ingenjör av Wilma :)

2012-02-12 @ 16:34:32
Postat av: Emma

Vem bryr sig om en skitig spis i dessa lägen!

2012-02-12 @ 19:00:20
URL: http://perssonemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0