Helg och tandvärk

2 gånger har jag varit till tandläkaren och jag har inflammation i tandköttet. Det gör såå sjukt ont. Men ska skölja med klorhexidin nu så nu hoppas jag att jag kan få njuta av helgen. Är det inte tuttproblem så är det tandproblem, livet är bra roligt ibland.
Egentligen borde jag passa på att göra något nyttigt nu medan fröken sover som att städa men jag har ingen ork. I natt hade wilma lite ont i magen och gnällde lite nu och då och de gör ju att man vaknar till occh vid 06 då hon bestämt sig för att de är morgon vill jag bara fortsätta att sova. Men det är bara att stiga upp och det blir ju lite lättare när dottern vaknar med ett leende på läpparna. Hon har börjat prata riktigt mycket nu och skrattar, speciellt när hon ser sig själv i spegeln. Tänk vad tiden går fort.
Nä nu måste ja väl ta och göra någon nytta iaf. Typ bädda en säng eller två. Kanske se mig i spegeln och göra något åt de man ser:)
Kram på er alla!! Hoppas att era tänder mår bättre än mina, för de här är inte SKÖNT!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, jag kan inte kommentera på dina nya inlägg?!?! Ville bara säga att bruden har sjukt snygga kläder, och väldigt söt mössa ;) Puss och kram

2012-02-15 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0