Lill lördag

Idag är det 2 månader sedan vår lilla stolthet kom till oss. Vår underbara, vackra, söta och bästa Wilma. Vårt lilla hjärta!

Idag på förmiddagen har jag varit en sväng till knåda och hälsat på. Drack kaffe och snacka massa. Mycket trevligt. Jag gillar att vara mammaledig:) Wilma var vaken stor del av tiden och hade fullt upp att se vad Emiri höll på med:) Martin har varit hemma och varit sjuk idag med. Men imorgon ska han iväg. Lagomt till att känna känslan av att få helg:) gött! I helgen är det kalasfirande och ett besök hos emma och erik. ska bli så kul. Länge sen vi träffade dom nu. Och Martin har ju inte ens varit i deras nya hus.

Jag skulle vilja ha två vagnar. En att ha på balkongen och en nere. Så jag slipper kånka vareviga dag. Eller nä, jag vill ha hus!! Nu! Ge mig!

Imorgon väntar en promenad med en annan Anna. Hur många Annar känner man egentligen?!:) virrigt det där. För övrigt har jag börjat spela wf igen. Superkul ju. Lägg till mig, klaradavidsson:)

Nu när jag skriver de här ser jag på nyheterna. Ja, skulle ni vilja bo i Malmö?? Inte jag!!

En annan fråga till er, jag ska önska mig en kaffemaskin i födelsedagspresent. Har ni något förslag? Jag funderar på en simens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0