Lördah

Ja lördagskvällen går mot sitt slut och vi sitter slöa i soffan. Wilma sover, än så länge. Hoppas att natten som kommer blir bättre än de sista tre nätterna. Hon har ont i magen och vaknar av och till. Vi har köpt minifom nu och testar om de blir bättre. Förra natten märktes ingen skillnad iaf. Hoppas som sagt att hon sover bättre i natt. Jag behöver det iaf. Är så tungt när man inte får sova något. Man fungerar inte.

Idag har vi varit och firat Wilmas kusin Alfred som fyllde 4 år i fredags. Tänk va tiden går fort, att han redan är 4 år. Jag som minns det som igår när man fick sms om att han var född. En söt liten pojke, de är han ju i och för sig fortfarande;)

Imorgon är de barnvälsignelse för en annan kusin till Wilma och en tremänning till henne.

Nu ska jag fortsätta slappa lite innan sängen väntar! Kram på er!

Ni får en liten dregglig kram från Wilma också tidigare idag! En sak, jag måste köpa dregglisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0