Trött trött trött

Idag är en slö och trött dag. Orkar knappt med mig själv. Längtar till Martin kommer hem och byter av mig!! Wilma har blivit lite stökig på nätterna, tror de är magen som spökar. Ska iväg på Apoteket idag och köpa droppar för gaser. Hoppas att de hjälper och att det är de som är problemet. Hon sover även bara korta svängar på dagarna. Vilket gör att jag hinner inte göra något!! Aja, de blir nog bättre. Alltså hon brukar sova bra på nätterna så jag brukar inte känna mig så supertrött på dagarna men efter att ha stökat på i typ 2 nätter och 2 dagar så känns det.

Igår kväll var jag iaf iväg på mammaträff, så skönt och trevligt. Skönt att få träffas sådär utan barn. Vi pratade massor och fikade gott. Wilma och Martin var hemma och hon skötte sig bra enligt Martin, jag var lite orolig för matningen. Jag hade pumpat ur och hon skulle ta flaska. Men de gick bra.

Ikväll blir det hämtmat för jag orkar inte göra något:) sen blir det fulltös i helgen. Kalas, husvisning och barnvälsignelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0