Våren är här

Plusgrader och sol två dagar i rad, de är väl vår nu:) sitter ute på balkongen och Wilma sover nedanför. En kaffe och lite fika. Så gott!

Imorgon är det vaccination för lillfröken. Undrans hur det går?! Feber eller kommer hon klara sig utan det med endast lite gråt. Man kan ju hoppas.

Saker och ting börjar falla på sin plats nu. Känns skönt. Andas Alfta luft igen! :) på fredag hoppas vi att kunna åka på badhuset och ha lite fredagsmys. Kanske att man skulle göra ordning en smörgåstårta till helgen, de va såå länge sen?! Alltså vilken mattorka jag har. Ge mig lite tips. Helst ska de gå fort. För med en liten som vill ha min uppmärksamhet och en hund som också vill ha min kärlek hinner man inte många knop. Dock har jag hunnit städa idag. Att införskaffa en matstol var ett bra inköp för oss. Då hinner man med mycket. Hon är glad för de mesta och tittar och funderar vad man håller på med när man springer runt svettandes med en dammsugare. De är för övrigt mitt värsta, att dammsuga. Finns de nå värre?!! Ja ja. Jag ska försöka njuta lite av lugnet innan Wilma vaknar :) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0