Fjällen dags

japp, snart drar vi iväg til fjällen. Ska försöka packa/handla ikväll och planera maten. Ser verkligen framemot att komma iväg. Hoppas nu att det blir finväder att solen tittar fram, det behöver mitt bleka ansikte känner jag.
Wilma har fått någon ny (o)vana att vakna vid 05-05:30 för att sedan vilja sova igen vid kl 8. Så ja, mina dagar börjar faktiskt lite omänskligt tidigt. Tänk att man börjar drömma om en sovmorgon, en sovmorgon till iaf 7:P
Jag måste säga att jag är oerhört tacksam för mina vänner. Är så glad att ni finns. Ni ger mig energi. Det finns vissa energitjuvar. Som man känner att efter att ha umgåts med så är med rätt slut och trött. Men ni kära vänner ger mig energi. Tack för det:) Är som sagt så gla att ni finns!
En annan sak man kan få energi ifrån är bra/roliga låtar. Har ni sett partaj?
http://www.youtube.com/watch?v=VflAjQRk2vQ&feature=related
har ni sett de här också?
http://www.youtube.com/watch?v=-TWM_fRp6bw

Kommentarer
Postat av: faster Johanna

Haha vi skrattar hänne :-)

2012-03-22 @ 20:45:22
Postat av: faster Johanna

Haha vi skrattar hänne vi :-) ha så mys i fjällen!

2012-03-22 @ 20:46:42
Postat av: Bella

Energi tjuvar finns det gott om och man har lärt

Sig att dra sig undan från dem! Ha så underbart i fjällen

Sola åt mig:) snart får vi träffas igen vännen!!

2012-03-23 @ 07:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0