Tre månader

Även om jag många gånger kan tvivla om att de finns en skapare så vet jag säkert att det måste finnas en. Iaf nu. För jag har fått världens finaste ängel. Vi har haft henne nu i tre månader. Vilken lycka! Jag kan inte beskriva hur glad jag är. Allt annat kan ibland kännas som skit men när jag ser Wilmas underbara leende och hennes söta kropp så smälter jag och inser att jag är världens lyckligaste och jag har allt vad jag behöver och mer där till. Tre månader går väldigt fort och mycket har hänt i hennes utveckling. Hon är superstark i ryggen och nacken. Kan vända sig från mage till rygg. Pratar för fullt och har hittat sina händer och röst. Hon skriker till och skrattar efter för att de låter:) hon vill alltid vara med och gillar att pussa på mamma, eller är de mamma som gillar att pussa på Wilma;)

Idag har Wilma på sin tre månaders dag blivit vaccinerad. Gick jättebra. Grät knappt min tuffa tjej! Lika tuff som morsan sin;) hon har haft lite feber ikväll dock, de återstår hur natten blir. Hoppas att febern sjunker och försvinner. Martin jobbar kväll och mamma for hit en liten sväng så jag kunde få träna en timme. Kändes skönt:) önskar jag kunde säga nu ska fläsket bort. Men ja, nä inte än;) haha jag får väl bada i vassen, men vad gör det. De gjorde jag väl i somras också och de gick kanon dä!! Tur att Martin gillar mig ändå trots fläsket och Wilma är väl bara glad att de finns nå å gosa ner sig i:)

Hoppas ni har haft en bra dag! Imorn väntar förmodligen badhuset för oss! Hoppas gumman är frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0