Trött

Trött är bara förnamnet på vad jag är nu. Wilma sov lite dåligt i natt, magen som spöka tror jag. Sen har hon knappt sovit något alls idag. Somnat i bilen men vaknat så fort den stannat lika så i vagnen. Jag fattar inte vad hon får orken ifrån, inte från mig iaf. Så nu blöder ögonen av trötthet å jag måste fixa lite innan jag kan få kasta omkull mig. Martin har flyttat sista lastet nu, å jämmen va trångt de är hos oss nu. Vi måste nog ha ett hus snart haha. Va har vi fått alla grejer ifrån?!??

Helgen har iaf rusat iväg. Vi har hunnit med en tur på isen, träffat vänner, varit på möte, badat och flyttat de sista. Nu vill jag bara sova....

Ska hänga upp en tvätt o sen snarkar nog jag gött!! Hoppas Wilma väljer att sova som som en ängel i natt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0