Underbara väder

Vilket väder då, hur skönt som helst. En kopp kaffe, stekande sol och fågerkvitter. Blundar man nu så tror man att det är mitt i sommaren. Underbart! Wilma sover i vagnen och jag tog ut en stol och sitter mot husväggen med en kopp kaffe och tittar in i solen o iphonen såklart. Tänk va slut man har blive. Telefon hit och telefon dit. Vad gjorde man förr när inte man hade mobil?!!

Hur som helst så bakade jag inte så mycket igår som jag hade tänkt utan gjorde enbart efterrätten. De blev som vanligt en cheesecake. Eller två stycken. Men ja, de är gott och de går fort! Sen ett stort plus är ju att man kan förbereda och göra den dagen innan:) idag blir kontoret färdig tapetserat. Skönt! Ha en skön helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0