Fortsättning..

Operationen för lilla hjärtat gick över förväntan. Nu väntar vi bara nervöst för alla infektion risker och ber och hoppas att de fortsätter gå bra!! Jag längtar ihjäl mig efter att få se de lilla miraklet och vill att de ska få komma hem snart!!!

Wilma blev förkyld på en blixt sekund. Igår när vi la henne så märkte vi att hon var supertäppt. Hon vaknade typ varje kvart för att de va svårt å andas. Vi som har flyttat ut hennes säng och de har gått hyfsat bra. Så Wilma fick sova med oss eller ja oss och oss. Hon låg som en plåster och tuttade precis hela natten. Som bäst mådde hon när hon låg på mig och jag halv satt. Hmm.. Ja jag är dötrött idag. Hur ska jag få denna dag att gå?!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja vad roligt att höra! En liten kämpe. Ja nu håller ja tummar för

Er att resten går bra:)



Söt Wilma hon ser ut att ha roligt! Men hon är ju en

Sån gla bebis! Kram på er

2012-05-07 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0