Lagat hål

Japp, då har man lagat ett hål. Nu har bedövningen släppt så skönt. Martin jobbade idag och jag var iväg till tandläkaren. Wilma var med mormor och morfar.

Nu ligger vi och slöar och prinsessan ligger och sover middag fortfarande, men vaknar nog vilken sekund som helst. Igår var vi iväg och grillade hos några vänner och tittade på hockey. Eller ja, inte vi tjejer. Vi snackade och Wilma sov. Mycket trevligt! Vi åkte även förbi vårt kommande hus. Jag är så glad över det. Jag vet inte om jag berättat det. Amningshjärna skyller jag på. Men vi har hittat hus. Vi brukar åka förbi där nu ibland och planera lite och drömma oss bort. Jag längtar och ser framemot hösten!:) men först ska vi njuta av en härlig och skön sommar!

Vi längtar efter att kunna ta ett nytt kort på kusinskaran då den har ökats på. Här var Wilma bara några dagar:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har ni köpt hus?:) kul! grattis!!

2012-05-13 @ 23:27:39
Postat av: Anonym

Ja jättekul. Tack så mycket. I vängsbo:)

2012-05-14 @ 09:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0