Morgonmys

Idag va en såndär skön morgon. Lite sovmorgon vaknade vid 7-:730 någon gång men låg och drog oss till 8. Tittade lite på tv i sängen. De är skönt att hon kan fastna framför den i några minuter. Speciellt på morgonen;) tänk om hon kunde ha sådan mornar jämt:) har också kommit fram till att jag verkligen hatar att dammsuga. Jag kommer alltid fram till det efter att ha dammsugit. Jag kan göra allt de andra men inte dammsuga. Den stuttar i ALLT!!! Är jag på bra humör innan jag har börjat så är jag garanterat på dåligt humör efter och är jag på dåligt humör innan är jag ännu värre efter. Men nu så, är det gjort:)

De va något jag tänkte berätta för er, men min hjärna är inte riktigt med så jag har glömt bort. Haha då va de säkert inte så viktigt. Återkommer om de råkar ramla ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0