Fotografering och bak

Då är vi hemkommen ifrån fotograferingen. Den gick kanon trots att Wilma fick skjuta upp sin middagssovning med typ 2 timmar. Hon var glad och medgörlig nästan hela tiden. Så nu väntar vi med spänning på bilderna. Förvarnade även om en fotografering i mars:) nu ligger Wilma och sover och jag slog mig ner i soffan. Vilket jag egentligen inte skulle göra. Nu är jag rädd att jag blir sittande här. Har egentligen massa saker att göra. Röjja, städa och baka.

Planerar ett julbord om två veckor som ska vara här. Jag har en del att göra. Ska faktiskt prova att göra egen ostkaka. Ska bli kul och se hur det blir. Sillarna har jag ju provat ut.

Nä nu ska jag ta tag i det här, annars blir det aldrig gjort.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0