Ny vecka

Helgen är förbi och vi är inne i en ny vecka. Dagarna är till stor del mörka nu. Lite mysigt å. Men känns som att snön måste få komma nu så att det blir lite ljusare. 
 
Vi ska försöka köra igång med hallen den här veckan. Spackla och slipa lite. Vill bara att det ska bli ordning här. Men det kommer väl. Och det är inte hela världen heller, finns värre saker. Helgen som kommer iaf ska jag åka till gävle. Så då blir det nya köksstolar här. Det behövs. De vi har nu rasar samman och jag är rädd att någon snart brakar igenom. Så nya stolar ska inhandlas. Sen lite julklappar. Tror jag. Ska satsa på det iaf. Är rädd att jag inte kommer iväg nå mer innan jul. Decembers helger är redan inbokade med annat, jobb, kalas och pyssel. Måste försöka hinna baka lite också. Nästa helg väntas det ju ett-årskalas här. Den 27 ska det fotograferas också, ett-årsfotografering. Ska bli kul. Har samma fotograf som när wilma var 4 dagar gammal. 
Gå in och kika på bloggen hennes. 
 
 
http://idauddas.blogspot.se
 
Knytet i magen funderar vi på namn så det knakar. Inte lätt vill jag säga. Namnförslag mottages gärna. Det är tre månader kvar. Inte alls lång tid kvar egentligen. Känns lite lustigt att det ska komma en till. En till liten Wilma, förmodligen. Det är ju inte egentligen många saker som måste handlas. Men en del grejer. Typ sängkläder och kanske något klädesplagg. Kan ju vara lite roligt att ha något nytt iaf. Men annars har vi nog allt. Ja, vagn har vi. Fast inte här. 
 
 
 
 
 
Känns väldigt lustigt att skriva om mina dagar och vad jag gör när en av mina vänner har förlorat sin livskamrat. Tänker på dej och din familj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0