Torsdag

Japp torsdag och städdag. Usch vad tråkigt. Någon som vill hit och städa?!;) nä tänkte väl det...

Idag har vi varit till Johannesgården en svänga. Wilma har verkligen fångat de där med dockor. De första hon gjorde var att gå till dockorna:) sen vill hon gärna vara med det större barnen och leka med dockorna men det är inte lika populärt hos dom;) sen när vi kom hem så fick vi besök av min pappa och farmor och farfar.

Nu har jag målar färdigt gardinfästen till två fönster som Martin ska få sätta upp när han kommer hem:) så kanske vi har gardiner uppsatta senare ikväll:) beror på hur snabbt gardinstängerna torkar. Ska måla de ett lager till. Annars sitter de uppe imorgon iaf:) trevligt!

Korgvagnen som vi hade till Wilma ska få ett nytt försök till den här bebisen. Wilma vägrade ligga i den. Men jag tycker den är så mysig så vi testar igen;) ska ta hem den nu i helgen tror jag.

Tiden går och jag är i v 28 nu. Inte alls så långt kvar. Tack för namnförslagen:) vissa namn har vi funderat på och vissa är nya:) det är bra!


Kommentarer
Postat av: Ida. R

Om ni fortfarande är i samma grupp som oss om att ha hand om café tolvan så hoppas jag ni tar med er Wilma åtminstone en liten sväng imorgonkväll! Fast hon kanske inte orkar vara uppe så sent? Vill ju träffa go-ungen eran!

2012-11-30 @ 16:19:01
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0