Småsyskon och kalas

Igår fyllde Martin år 27 år. Kära min värld, vart tar tiden vägen. Det firade vi med att åka och kolla på lillkorven i magen. Så häftigt att se och såå härligt! Man blir så glad varje gång! Ett litet hjärta, ett litet liv! Underbart!

När vi ändå var där gick vi på Ikea och lite andra affärer. Hittade lite kläder och ett par skor sen några grejer till lekrummet. När man kom hem var man bra slut. Vi beställde pizza och jag däckade på en gång typ medan gammelgubben min byggde ihop barnköket och hyllan! Så nu alla barn äre bara komma å leka!;)

Idag ska vi fixa lite kalas för gubben. Kalas och kalas. Men lite käk och tårta är han väl värd;)

Nu har jag en härlig bajsblöja att ta tag i. Gubben är slut och behövde sovmorgon, så de är väl bara å ta tag i den här dagen då med matlagning och tårta fix;) jobbigt att bli gammal tror jag. Tur att jag är ung och fräsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0