Snögubbar

Japp imorse var vi ut och gjorde snögubbar. Wilma tjatade och tillslut gav vi med oss. Nä, men snart så går det att göra gubbar! Nu har iaf första snön kommit och nästan försvunnit. Tänk vad jag älskar denna årstid!! Och det känns speciellt skönt nu när vi bor här. Tänk vad vi trivs bra. Det här huset vill vi aldrig flytta ifrån!

Har beställt soffa idag från Mio. Får bara hoppas att den kommer då den ska!! Helst lite tidigare ändå. Men de gör den väl inte! Men man kan ju hoppas! Det blev en friday:) nu ser vi bara framemot att tv-rummet blir färdigt och elen i trappan blir färdigt! Vi har även bokat snickare i januari för att göra toaletten på övervåningen. Så hoppas vi att den blir färdig innan lillskrutt kommer. Tänk vad vi längtar! Han/hon sparkar och sparkar! Känner mig så rik, det var de första jag tänkte på när vi var på ul. Inga pengar i världen kan få mig att känna mig såhär rik och lycklig som när jag får se min familj. Mina fina barn!

Wilma sover och jag borde få någonting gjort här. Hmm ska försöka göra ett handtag kanske! Men är så seg!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0