1 månad

Idag blir vår lilla kille 1 månad. 1 månad, 4700g och är 57cm lång. Tänk vad stor han blir & vad tiden går fort, lite för fort.

Här är vi rätt trötta efter påsken. Så idag förutom BVC besök har vi bara tagit de lilla lugna. Slappat framför Wilmas favorit film "Lotta" eller "otta" som Wilma säger.

Imorgon får vi lite lekbesök på fm. Så nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på en sköööööön och sömnrik natt utan en tokspya i sängen som jag fick vara med om i natt. Kul att börja morgonen med att tvätta sängkläder. De tänkte jag försöka undvika inatt!!! Men skönt nu och sova i renbäddat;)

Nu svamlar jag av trötthet. Jag fixar inte att vara vaken såhär länge nu förtiden, kl 21 slocknar jag!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kram August på 1 månaders dagen :-) sötare kille får man leta efter! Gos

2013-04-03 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0