semester planer

ja då börjar man fundera på sommarens planer. Vart ska vi åka på semester? Jag tror vi kommer att åka på små korta turer till typ furuvik etc förutom vår släktträff nere i värmland. Då blir det nog också ett stopp i Örebro för bad och hotellövernattning. Kommer nog bli kul/kaos med hela vår normala familj:) 
 
Ja, här går dagarna i fullfart. Tvättning, matlagning, disk, städning, Kaffe, besök, lek, blöjbytning och matning. Precis som det ska vara. Idag hade jag tänkt att vi skulle vara ute och leka med grannarna men vädret var inte riktigt på vår sida tror jag. så vi fick ställa in det och flytta fram det till en annan dag istället. Bra att det regnar å, för då försvinner snön ännu snabbare. perfa!! Syster min med alla barn kom förbi istället och gjorde oss sällskap. Så nu sover Wilma och August. Jag ska boka frisörtid och pedikyrtid nu. ska unna mig själv lite egentid, de sker inte så ofta nu förtiden..  förutom min egentid i tvättstugan men den är inte lika rolig.. faktiskt. 
 
Nu kallar August på min uppmärksamhet. Så ha de så bra!
 
kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0