Höst

Igår kom ett gäng brudar och några barn. Martin och våra barn flög fältet. Jag hade klädparty. Köpte bland annat byxor till mig och lite kläder till August! När siste kvinna begav sig var de kolmörkt ute. När hände detta?! Hösten är här. Vi tände ljus och jamlade ett tag (läs jag jamlade, Martin sov). Ett annat tecken på att hösten är här är ju Ikea & mio katalogen. Så mycket snyggt!

Nu väntar jag hem Martin. Ska skjutsa iväg honom för att han ska springa. Han ska springa ett lopp på söndag på 1,6 mil på asfalt. Så nu ska de tränas asfalt;) sen åker jag å barnen på erikshjälpen. Får se om vi hittar nå. Wilma lär väl somna i bilen eftersom hon hoppat över middagssovningen. De där är en busunge det!!! Min pilatesboll ligger på andra sidan vägen i fårhagen!

Försöker ragga gåsällskap ikväll. Jag är så trött så om jag ska komma ut måste jag bestämma med någon annan. Annars bangar jag! ;)

Vi filurar även på hallen uppe. Hur vi ska göra den på bästa sätt. Vi tror att vi ska sätta upp en vägg där gamla köket var och ge August ett rum. Ska om tid finns någon gång lägga upp lite för och efter bilder på de som vi har gjort.

Nä nu måste jag börja med dagens middag om jag ska ro den här dagen iland!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0