Kaffe kaffe kaffe

Har länge tyckt att vårt kaffe smakat beskt och äckligt. Jag har gjort rent och bytt kaffesort. Trott att de berott på att jag varit gravid. Men Näe. Nu har jag beställt en ny! En moccamaster. De sägs att den är grym och brygger bästa kaffet! Upp till bevis. Bara för de så tyckte jag kaffet smakade helt ok idag?! Jaja, den där bryggan hade några år på nacken. Typ 8-9 år! Då är de väl ändå dags att byta va?:)

Idag skulle vi ha en lugn dag, inget flängande. Barnen, speciellt Wilma behöver ha lite lugn och ro. Har varit så mycket nu ett tag. Men ja, lugnt vet jag inte om de vart. Men hemma har vi varit iaf. Vi har städat, möblerat om, bytt säng till August och till oss! Bort med den gamla sängen och en ny sänggavel håller på att fixas av en gammaldörr!! Tror de blir bra faktiskt. Ni ska få se då de blir riktigt klart! Vi får väl se hur August sover inatt också i sin nya säng!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0