Semester

Ja, vilken sommar! Helt kanon, vilket väder de har varit. Nästan, bara nästan att man blivit mätt på sol och bad. Mätt är jag iaf på att packa fika korgen. De har varit så många fina sol och bad dagar. Nu kan man med lite mer lätthet välkomna hösten. Även om den inte behöver komma än. Men snart. Men barnen är trötta, man märker att värmen tröttar ut. Nu sover båda och kl är 18!!! Skönt å! Mindre skönt imorgon bitti kanske;)

De är mörkt om kvällarna och man får tända utebelysningen och i fönsterna. Lite mysigt är de ju!:)

Barnen växer. Kanske August mest. Eller de är han man ser störst förändring på kanske. Han är nu 5 månader. Han sitter vänder på sig från både mage och rygg. Skrattar och flinar för jämnan. Far runt i gåstolen och titta och drar i allt. Älskar när storasyster leker med honom. Wilma börjar mer och mer uppskatta sin lillebror. Tycker att han är rätt rolig ändå;) även om hon vill ha alla grejer för sig själv kan hon dela med sig ibland iaf.

Jag & Martin håller på tränar för att skjuta upp för småvilt. Vi tränar lerduveskytte för fulla muggar! Mycket mycket roligt! Min arm kanske inte håller med, den är blå och fin:) Mamma tyckte jag skulle ha skydd, hockeyskydd. Undra va de skulle tycka om de;)

Ja, sommaren har som sagt varit mycket bra, över förväntan!! Vi har inte gjort så mycket utflykter utan mest vart på stranden och hemma. Men varit på en tur till Värmland och någon shoppingtur samt till en fäbodvall och kollat på djur.

Jag måste iväg och fixa badshorts till August inför kommande badhussäsong! De bygger ju om nu och de ska bli spännande och se hur de blir! August älskar iaf att bada, han plaskar på och skvätter vatten för fullt!


Nu ska jag vika lite tvätt! Mindre kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0