Älskade Wilma

För två år sedan låg jag på BB med den sötaste flickan i hela världen. Jag kände mig så stolt över att ha fått den finaste tjejen! Hon var så söt, underbar och fin! Och de bästa av allt, hon var vår! Vår kärlek till detta mirakel var så stor redan då. Sen har den bara växt och växt. Hon gick namnlös ett tag tills hennes pappa kom med förslaget Wilma. Det hade vi inte ens funderat på. Men hon såg ut som en liten Wilma. Ingrid Wilma Linnea. 

Idag är hon en envis tjej med massa vilja och kan en väldigt massa saker "sälv"! Den tjejen är jag fortfarande väldigt stolt över om inte mer idag. Jag är så tacksam att hon kom till just oss! Världens bästa Wilma! 

Vi har haft ett jättebra kalas och hon har fått tonvis med presenter! Supertack allihopa som kom idag. Å ni som inte kom, kom å fika. Finns massvis kvar! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0