wilma

Min lilla Lotta. Ja hon är faktiskt en liten Lotta på bråkmakargatan. Hon är omöjlig att säga till, hon bara tittar på oss och flinar och gör om samma sak igen. Vi är nu hyfsat klar med badrummet. Det är nu brukligt iaf. Så igår tog jag och Wilma första duschen (badet för hennes del) och baljan med vattnet blev kvar tills idag. Så nu innan hon skulle sova middag så skulle vi gå upp och byta blöja. Snabb som hon är kastar hon sig i baljan med alla kläder på. Där sitter hon och ser glad ut. Pust. Var bara att dra av alla blöta kläder och börja om:) En lite rackarunge! 
 
Nu har vi iaf lagt henne, städat och tvättat lite granna. Behövdes kan jag säga. Även om jag kommer hitta byggdamm i några veckor till. De är ju omöjligt att få bort. Men lite har försvunnit iaf. Så nu ska jag passa på att ta en kopp kaffe och slöa i någon minut. Lill*n gör sig också påmind och vill ha uppmärksamhet tror jag. Sparkar sönder hela magen/revbenen tror jag. Nu dröjer det inte lång tid tills den kommer ut. Går in i v 38 nu. Lugnet före stormen gissar jag. Men allt börjar iaf bli förberett nu. Tvättar de sista kläderna idag. Sen ska jag bara damma av bilstolen och kanske börja fundera ut vad som ska ligga i väskan. Hmm var ju inte så länge sen jag var på BB men ändå hinner man glömma en del. Som typ förlossningen, hur var det nu igen? hur kändes det ? Hur vet man när det startat? ja, jag lär ju få se;) Snart har vi han/hon här hos oss iaf. Mysigt! 
 
Vi repar oss i vår förkylning iaf. Känns skönt. Jag fick också sova såå skönt inatt. Somnade redan vid 19 om inte tidigare. Martin skulle väcka mig tills tv-programmen började men vaknade upp en sväng vid 01:30 och såg att jag fått ett sms "nu börjar det"... som om jag skulle vakna av det. De va hans tappra försök. men ja, skönt och sova å. Hade somnat med alla lampor tända, de händer liksom inte mig. Så jag behövde nog sova. Skönt var det iaf. De känns ju nu lite lyxigt att få ha toaletten på samma våning som man sover:) 
 
ha en trevlig lördag på er!
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad gosig hon är!! Jättefina bilder! Är du hemma nån dag till veckan?? Vill ju komma å se fina badrummet :-)

2013-02-09 @ 14:58:40
Postat av: Johanna

Älskar bilderna va härliga :-) sötaste!

2013-02-23 @ 00:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0