Lördag

Idag vankas det ettårskalas och städning. Sågspån och damm finns överallt hos oss. Spelar ingen roll hur mkt vi dammsuger så har vi det överallt. Så några vändor med dammsugaren blir det idag.

Jag har någon dille på semlor. Gah! Skulle lätt kunna trycka i mig flera stycken. Wilma har kommit hem från mormor och morfar men sover nu snällt ute i vagnen medan jag har tryckt i mig en semla och ligger i soffan!

Badrummet ska kaklas till veckan. Så här händer det grejer!! Elen är dragen och väggar sitter på plats. Vi ska beställa resten av grejerna nu i helgen, Så som tvättställ, badkar, duschvägg (måste åka iväg å handlas!), blandare, spegel och lampor! Jobbigt att bestämma sig. Men dock så skönt när det är färdigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0