Tisdag

Det händer inte så mycket nu därav dålig uppdatering. Badrummet byggs det på. Men än bara massa grundjobb så för ett otränat öga som mitt så händer det väl typ inte så mycket.

Igår for jag och Wilma med ett gäng andra mammor och deras barn på buspalatset och lekte. Det uppskattades mycket av dottern. Hon sprang på och lekte mest hela tiden. Hon är som en liten mini gladiator;) men nog blir det fler besök där allt.

Imorgon ska jag ut och äta middag med några brudar. Blir nog en trevlig kväll:) och på fredag står badhuset på schemat och Wilma ska spendera natten med mormor. Vi har funderat på vad vi ska hitta på för lyx på fredagen. Men de lutar åt en go middag hemma i lugn och ro och en film o soffan. Det är lyx nog för småbarnsföräldrar;) ska bara komma på vad för film och vad för mat:)

Nä nu ska jag försöka vila mina trötta ögon till ljuva ljudet av sågar, hammare och gubbröster;) mysigt sörru! Men fint blire, hoppas jag;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0