Torsdag

Idag har vi varit på öppna förskolan och lekt. Supermånga barn som var där och lekte. När vi kom hem sov Wilma och jag satt ute en sväng och njöt av solen tillsammans med en fika:) nu har vi byggt ihop skötbordet vi beställde och ska snart börja med maten. Idag blir det nå ihopkok av de vi har hemma!

Toaletten beräknas vara klart i slutet på nästa vecka. Förutom att ett fönster som vi beställde för länge sen som inte kommit än! Hoppas att de kommer nu snart då! Så att allt blir färdigt! Wilma kommer nog sakna grabbarna som är här och bygger. Även dom kommer sakna henne tror jag;) hon släpper verkligen allt hon har när dom kommer! Älskar uppmärksamheten och spexar på för fullt. Då duger inte Mammsen kan jag säga. Är ju betydligt mysigare att sitta i deras knä än i mitt;)

Förberedelsen för bebisen börjar också ske. I helgen hämtar vi vagnen. (Hoppas den får plats i bilen bara)!! Sen väntar vi bara tills toaletten blir klar så vi kan röjja och städa undan där uppe. Tvätta lite kläder och se vad vi har! Ja bilbarnstolen ska väl också tittas till! På lördag går vi in i v36. Var till MVC tidigare i veckan och fick en ny tid nu till veckan för att Hon var lite osäker om hur han/hon låg. Så vi får hoppas att den ligger som den ska så vi slipper åka på ul och ev någon vändning. Men känner mig väldigt lugn än. Är ju ett bra tag kvar innan den ska komma! 1 månad typ. Så den hinner no vända sig riktigt. Känns som att om vi skulle vända den nu så kommer den snurra tillbaka igen. Krabaten här inne är väldigt rörlig!

Nä dags att köra igång med maten innan mannen kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0