Torsdag

Martin är hemma från jobbet och har dödssjukan. Förkylning. Wilma är snorig och jag tror det är tänder på g. Jag har ont i fogarna. Men har lånat ett bälte som faktiskt hjälper. Skönt. Även om det fortfarande känns så känns det bättre.

Snickaren är här och har röjt ner väggar och golv. Skönt att det egentligen är på g. Vi får börja våra dagar betydligt tidigare nu vilket också betyder att man är mycket tröttare nu:/ men hellre de och få badrummet gjort någon gång!

Idag trotsar jag min trötthet och åker iväg till Evelina och Filip för lite umgänge.

Sen såklart måste jag gratulera mina fina vänner i Övik som har fått en liten maximilian<3 nu är väntan över och livet börjar på riktigt!!

Äh nu måste jag ta och göra oss ordning om vi ska komma iväg!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0