Äldre

Japp, då har man blivit äldre och förhoppningsvis klokare! Blev uppvaktad så de stod härliga till. Hade inte alls förväntat mig det. Men de var väldigt uppskattat:) nu ska jag lyxa till mig på både spa och hos frissan:) ja, jag kan putsa fönster och lukta på blommor också:) sen i sommar väntar diggiloo. Ja, så min dag överraskade mig till det bättre:)

Men innan uppvaktningen var jag och lillskorpan på BVC för vägning och mätning. Nu har han passerat 4 kg:)

Nu ligger jag i soffan med tända ljus och pustar ut efter idag. Wilma sov inte alls någon middag utan bara under den lilla promenaden som jag tog tidigare idag. Hade sett framemot en promenad i solsken men blev en promenad i storm och tok halka. Promenaden blev inte alls lika skön och lång som jag hade tänkt! Himla skit, nu får våren komma och snön och isen på marken får gärna försvinna!!

Å sugen på nå gott är jag också, konstant! Beach 2013?! Phööö jag får nog bada i vassen! Jag går och kollar i kylen/frysen/skafferiet några gånger om dagen och hoppas att jag ska hitta något nytt eller gott. Som om jag inte vet att det inte finns något! Men plötsligt kanske de händer. De kanske ligger en chokladkaka där någon gång;) äh!

Nu ska jag ta en svänga och kika om de finns nå gott!

Ha de bra kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Bella

Vet precis vad du menar med skåpsletandet! Ja jan slänga i mig ett chokladkex eller två eller tre i smyg, spolar vattenkranen för att inte det ska höras då ha det knastrar i munnen haha OMG skrev ja detta nu?!. Men så tänkte ja oxå åh nu får vi anledning att fika då ni kommer woho;)

2013-03-19 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0