Go natt

Tänk om ni kunde se hur jag har det nu. Trött efter en fartfylld dag ligger jag nu i sängen, levande ljus och en underbar liten August i famnen som tuttar för fullt på sin lilla rosa napp i en skön och mysig pyjamas. Jag kan inte lägga ifrån mig honom, inte sluta lukta! Jag vet att jag måste, för ögonen blör av trötthet. Å snart råkar jag väcka honom med alla mina pussar. Kan man någonsin känna att man är nöjd med bebisar?!

Tycker så synd om Wilma. Hon har så ont i munnen. Hon blir tokig och arg själv för de gör så ont! Tar sig för munnen och skriker. Lilla hjärtat, önskar man kunde hjälpa henne och få ut dessa tänder. Ser att de är 4 stora baddare som ska ut! Tur Alvedon och välling hjälper! Men de är inte lätt att heta Wilma nu!

Martin kör en liten ansträngning med tvätten. Som jag inte hann färdigt med idag. Inte lätt när alla vill ha min uppmärksamhet:/ så nu ska jag sova och lägga ner August i vaggan medan Martin gör kvällsrycket nere med disk och tvätt! Go natt!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Snart ses vi o då ska vi tänka bort all disk och tvätt o bara njuta av påsken tillsammans!!

2013-03-27 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0