plocka, plocka, plocka ....

De är det jag gör hela dagarna, känns det som. När jag plockar i ena hörnet så är det någon som drar ut i de andra. That´s life. Men de suger faktiskt. Både energi och lust. Wilma hjälper mer än gärna till att plocka men just direkt efter plockningen ska allt ut igen. KUL! Så känner ni för att städa och plocka på dagarna så är ni mer än välkommen hit till oss:) 
 
Men ja, annars så har vi tagit en promenad och varit ute i solen idag. De behövdes. Är blek som ett lakan, men de krävs nog lite mer sol än såhär för att det ska synas något på mig. Sen blåser det ju,och det förstör så mycket. Så sitter man förlänge så fryser man arslet av sig. så då måste man ju upp och röra sig emellanåt;) Så nu har jag kastat bort lite skräp som legat vid ingången. Skönt. De har stört mig ett bra tag. Men kommer säkert hitta spikar där ett bra dag. När solen kommer så börjar man automatisk tänka "fixning utomhus", vi som hade bestämt oss att inte göra något nu på ett tag efter toaletten. 
 
imorgon smäller det. De är lillskorpans 3 veckorsdag och då ska vi ha bestämt och kommit överrens om namnet!!! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jippi!! :))

2013-03-23 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0