första maj

Wilma & Martin är fortfarande ute och bygger just nu på hönsgården. Wilma har bara varit inne en iten stund idag för att äta mat, annars har hon varit ute hela dagen. Jag och August har varit inne lite mera. blåser ju lite kallt. Vi började dagen tidigt, som för alla andra småbarnsfamiljer antar jag. vi började med att gå till kygel, martin sprang en runda och vi lekte lite där under tiden han sprang. Farmor & Farfar mötte upp oss där. Wilma följde med dom hem och åt lunch medan vi gick hem. Sen har vi grejat på lite här hemma. Med att bland annat bygga på en hönsgård. Nu ska vi bara se till att få hit lite höns:) Någon som vet vart?! Hör av er! 
 
Åh nu hör jag sången "lyckliga gatan", de påminner mig om min tid på sunnangården. Där brummade vissa låtar på stereon, bland annat den här. (Länge sen man hörde ordet stereo, stavas det äns så:)) de var tider det, då var man 18 år och nu sitter man här å är 26. vad tiden går fort, tyckte det var nyss.  Vad mycket som skett sedan dess. 
 
Nu ska jag  & lilleman ta ett bad. Hoppas ni hade en bra gårdag och en skön dag idag. Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0