gult är fult..

eller.. jag tror att vi ska måla i lite gulvitt i hallen uppe och dörrarna ska vara grå. Äggskalsfärg, lite gammelgul, hänger ni med? och ljusgråa dörrar. Fy vad svårt det är att bestämma sig. Trodde jag hade bestämt mig med gråa tapeter och vita dörrar... nu har jag helt ändrat om. Jag blir galen på mig själv och mina snabba ändringar. Jag orkar inte med mig själv!!! En del av mig är väldigt säker men sen har jag en velsida som jag kan bli galen på!! Är det inte bara å bestämma sig och inte blicka bakåt. nope, jag velar och velar. Där är en anledning till varför jag ALDRIG skulle kunna tatuera in något. Då har jag ändrat mig och tycker att det är typ det fulaste man kan ha sen. 
 
I helgen ska jag jobba. Vi är lite småförkylda hela gänget. Jag hade migrän imorse, barnen griniga och snoriga. Tog mig ut på en liten runda ikväll så att jag fick friskluft. Det behövdes. Men kära söta vad mörkt det blir nu på kvällarna. Fick leta fram ficklampan här hemma, det är liksom ett måste när man bor här ute. Det är en sak som jag tänkt på. Jag är väldigt mörkrädd och har alltid varit. Men här har jag aldrig varit mörkrädd. fast det är otroligt mörkt ute. Visst jag är väl inte ute och ränner speciellt mycket när det är mörkt. Men ibland är man ju ut och typ kör in bilen eller när Walter levde tog en promenad med honom. Men det är svårt att beskriva, men det finns något slags lugn här, något som får mig att slappna av. Ni som känner mig väl vet att jag kan vara en speedad människa som oftast har massa saker på G. Därför var nog den här platsen ämnad för mig att bo på. Lugnt, tyst och massa småsaker som man alltid kan sysselsätta sig med och tid för att tänka. Visst, ibland blir jag galen på att tänka och skulle mer än gärna slippa behöva göra det på en dag. men min hjärna fungerar inte så. Får jag då inte utrymme till att fundera och tänka kraschar hjärnan, så därför behövs det ett ställe där jag känner mig lugn och där jag kan få utrymme till mina funderingar utan att någon stör. Jag skulle bli galen och behöva bo på ett område där alla bor inpå varandra. När man ska gå och hämta posten så ser man tio människor som också hämtar sin post. Näe, jag trivs här! Jag hoppas mina barn också kommer att trivas här så bra som vi gör det! Det är bara lite djur som fattas här:) 
 

url.jpg

Ha en skön kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0