Slipning

Nu är golvet slipat i hallen och i August rum. Nu ska de spacklas en sista gång och slipas såklart. Sen ska lister upp  de hade vi försökt hinna med denna vecka. Vi får se hur de hinns med. Sen ska de målas och tapetseras😃 


Det är svårt att få en bra bild. Men här ser man lite av golvet efter slipning men innan lutning. Det här är Augusts rum. Ska försöka hitta någon läcker tapet! 

Idag är det faktiskt ingen vanlig dag ska ni veta. För sju år sedan var de många med mig som gick å väntade och blev så glad när vi fick höra att en liten Lydia hade fötts. Jag blev moster för första gången. Jag, mamma och pappa  åkte till BB i Mora för att få se denna underbara människa. Idag blir hon sju år! ❤️ Lika underbar och Söt idag som då. Så ikväll ska vi på kalas. 

Själv är jag rätt seg å trött efter en rätt så intensiv helg. Hoppas barnen har samma plan som jag idag. slappning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0