Tyyystnad

Idag har Wilma varit hemma från dagis. Så de har varit allt annat än tyst här hemma. Men sen åkte Martin och barnen iväg till "onah" medan jag passade på att dammsuga nedervåningen. Det behövdes kan jag säga! Kära nån va skitigt de va! Sen tände jag på i kakelugnarna, levandeljus och så kokade jag en kopp Tea och bara njöt av tystnaden!! Såå skönt! Martin. Kom nyss hem med två sovande barn' vara bara å bära upp till varsina sängar! Ny energi kan man säga!! Hoppas jag är en bättre mamma imorgon! 






Kommentarer
Postat av: Bella

Tänk att ni har fått så underbart söta barn =)), men det e inte konstigt heller med så snygga föräldrar!

KRAMAR

2013-10-15 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0