Bibliotek

Idag for jag och barnen till biblioteket efter att ha hämtat upp Wilma på dagis. På bibliotek ska man vara tyst är de väl sagt. De reglerna bröt vi ganska på en gång. Wilma sprang runt och kollade på varje lite bok, pratade högt och hälsade på alla och August kröp runt som en galning och drog ut böcker på nedersta hyllan. Han har ju börja rest sig och då är de lite vingligt. Reser sig och sen ramlar. Så lite bebisgråt delade vi även med oss. Ja några böcker fick vi med oss hem. En till mig och några till barnen, eller ja Wilma. August vill mest äta upp dom!:)

I helgen har jag ju jobbat. Tänk så kul! Känns otroligt bra och känner att jag just nu har hittat rätt jobb för mig. Iaf just nu i livet. Men ja, jag är ju mammaledig och har bara tänkt att jobba lite extra!

Nu ska jag kolla igenom lite kläder som jag beställt. Misstänker att jag kommer få skicka tillbaka några:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0