Ny mobiiiiil

Yes! Den här ska jag inte skicka tillbaka! Jag är nöjd!! 

Nu vill vi hälsa på  barnens yngsta kusin och mosters Lillgrabb! Wilma är på dagis och August sover. Jag har dragit lite tapeter i August rum och sitter nu och fipplar med mobilen tillsammans med en kopp kaffe! Ska snart ta ett ryck till. Vill bli färdig nyss! Men tapeterna i August rum är inte bestämt. Funderar på att ha de vitt och en fondvägg i någon rolig färg eller något roligt mönster. Men de är ju förarbete som är värst!! Tar längst tid och är så drygt! Även om rummet inte alls är särskilt stort! Vi har även hittat ett fönster som ska sitta ovanför dörren ut till hallen! De kommer nog bli jättesnyggt! 

Nä nu ska jag skynda mig lite innan Agge vaknar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0