En stjärna av guld

"En stjärna av guld det borde jag ha
för det jag klarat av
Att jag gjort det så bra
 
Den resa jag gjorde borde ingen få göra
En stjärna av guld det borde jag ha
 
Jag är vacker ikväll
Kan ingen se att jag är vacker ikväll
Vacker ikväll
Kan ingen se att jag är vacker ikväll
 
Jag kan vara stolt
Det borde jag va´
Var nere på noll men jag kom tillbaks
 
Att vända sig om fastän det gör så ont
Jag tar det från början
Jag kan vara stolt
 
Så jag är vacker ikväll
Kan ingen se
Att jag är vacker ikväll
 
Tar på mig nåt jag tycker om
Så andra mänskor ser sig om
Å önskar att det vore dom 
Jag är vacker ikväll
Kan ingen se
Att jag är vacker ikväll
Vacker i kväll
Du borde tycka om mig"
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0